مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-03اقتصادي

بانک های آذربایجان شرقی در دوران کرونا با تمام ظرفیت به مردم خدمت کردند


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ممتاز سیستم بانکی در روند توسعه استان، گفت: به رغم تعطیلی و شیفت بندی برخی ادارت و سازمان ها در شرایط کرونا، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ممتاز سیستم بانکی در روند توسعه استان، گفت: به رغم تعطیلی و شیفت بندی برخی ادارت و سازمان ها در شرایط کرونا، سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با تمام ظرفیت، مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در تبریز، گفت: به برکت تعامل و همراهی میان همه بخش های استان، روند پرشتاب توسعه، بدون وقفه و با سرعت بیشتری ادامه دارد.

وی به همراهی خوب سیستم بانکی با مدیریت استان اشاره کرد و افزود: مدیریت فرآیندی در بدنه تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان های استان وجود دارد و در سایه توجه ویژه به این موضوع، در تمامی اتفاقات خوب و بد، کنار هم هستیم.

وی با بیان اینکه بانک ها همواره در روند توسعه استان، نقشی ممتاز دارند، اظهار کرد: به رغم تمامی مشکلات موجود ازجمله کرونا و تحریم ها، روابط بین دولت، بخش خصوصی و بانک ها در مسیر بسیار همواری در جریان است.

استاندار آذربایجان شرقی به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان نیز اشاره کرد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای سلامت و خدمت، گفت: بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های آذربایجان شرقی در دوران کرونا با تمام ظرفیت به مردم خدمت کردند

بانک های آذربایجان شرقی در دوران کرونا با تمام ظرفیت به مردم خدمت کردند